Friday, August 20, 2010

شونيسم فارس به چه مي انديشد

خبرهاگاهي آنقدر كوتاهند كه قادر به بيان عمق فاجعه نيستند.

آيدين خوجالي بازداشت شد.
دكتر لطيف حسنلي در خانه اش دستگير شد
اكبر آزاد مدتيست كه در زندان به سر ميبرد .
شهرام رادمهر به بازداشتگاه اداره اطلاعات منتقل شد

http://gamoh.biz/farsi/habergoster.asp?id=1351

http://gamoh.biz/farsi/habergoster.asp?id=1352

http://gamoh.biz/farsi/habergoster.asp?id=1353

http://gamoh.biz/farsi/habergoster.asp?id=1346

نويسنده شهير ترك عزيز نسين داستاني دارد با عنوان گوسفندي كه گرگ شد كه تقريبا برگرفته از داستان كاوه آهنگرخودمان ميباشد.در اين داستان نويسنده با مهارت فوق العاده اي نشان ميدهد كه چگونه بره اي بي آزار در پي آزار و اذيت هاي چوپان خلق و خوي آرام خود را از دست داده و تبديل به گرگي درنده ميشود .كه عاقبت گلوي ولي امر خود را ميدرد .شايد داستانهائي از اين قبيل فقط زائيده اوهام و تخيلات نويسنده اش باشند ولي حكايت از آتش هائي زير خاكستردر خطه آذربايجان مينمايند كه سرانجام سر بر خواهند آورد و دودمان ظالمان را بر باد خواهند داد .
جمهوري اسلامي با دستگيري و مجازات دگر انديشان در خيال خام خويش سر مار را كوفته و فتنه را سركوب نموده است و براي ما چه نيكوست كه او همانند كبك سر را در زير برف فرو برد و و در اين خيال واهي روزگار بگذراند .
بي شك آزاديخواهاني كه در اين راه قدم نهاده اند كساني نيستند كه با شكنجه – دستگيري – مجازات –تجاوز پاي از اين راه باز پس كشند. اينان بي شك شير مردان و شير زناني هستند كه جان بر كف نهاده اند تا آزادي را به هم زبانان خود كه عمري در زير يوغ فاشيسم فارس به سر برده اند هديه دهند . تاريخ خويش گواه راستي و صدق اينان خواهد بود .
در اين ميان موردي كه پيش مي آيد كوتاه انديشي سايتها و كسانيست كه خود را حامي آذربايجان مي انگارند و با درج اخباري كه در ابتدا مشاهده نموديد سعي در تملك افراد در زير سيطره سازمان خود مي نمايند تا در آشفته بازاري كه پديد آمده است صيدي درشت تر نصيبشان گردد ولي غافل از اين هستند كه مردم آذربايجان باهوشتر از آنند كه فريب هر چوپان دروغگوئي را بخورند.چرا كه روح بزرگ اين آزادي خواهان فراتر از آن است كه خود را در زندان يك مسلك در بند كشد و سر سپردگي فرقه اي را گردن نهد . اينان تعلق به تمام خاك پاك آذربايجان دارند و فقط در اين صورت است كه ميتوانند همچون درختي تناور سايه بخش مسافران در راه مانده اين خطه باشند .
هدف تمامي فرزندان آذربايجان كه انواع و اقسام آزارها را به جان ميخرند همانا رهائي ملت ترك از زير ستم كسانيست كه بيش از هفتاد سال است چيزي جز تحقير نصيب آنان ننموده اند . و در اين راه تا جان در تن دارند از پاي نخواهند نشست تا روزي كه سپيده دم آزادي را در كشور مستقل آذربايجان جشن بگيرند.

به اميد فرا رسيدن چنين روزي

No comments:

Post a Comment