Tuesday, April 19, 2011

مهدی موعود دستاویزی دیگر

اخیرا در ادامه سالها سابقه تلاش متملقان یا احتمالا نهادهای قدرت استبدادی رژیم ایران برای پیوند زدن رژیم خود با امید مقدس تشیع یعنی مهدی موعود فیلم ظهور جدید به بازار وارد کردند. اما این بار بدلیل ترکهای و پوسته پوسته شدن مدعیان قدرت در رژیم جناحها به رسواسازی یکدیگر در سودجویی از اعتقادات شیعیان پرداختند.

خامنه ایی که از ترس اصلاحات مورد در خواست مردم و برای اینکه همانند مورد سوپاپ خاتمی در مقابل مردم عقب نشینی بی بازگشتی نداشته باشد به جناح تزویر مذهبی دارودسته احمدی نژاد به رهبری مصباح پناه برد و عملا معدود جاپای خود را در میان مردم از دست داد هم اکنون در یک بازی کثیف دیگر این گروهک گرفتار شده است.

احمدی نژاد با پناه گرفتن در زیر عبای خامنه ای خود را جزو یاران اسطوره ای مهدی موعود قالب کرده است تا "هیچ کس بی او به بهشت نرود" و عملا این به مذاق گروه خامنه ای که میخواهد تنها مهدی پناه زمان خود باشد خوش نیامده است. اما تکذیب این فیلم تکذیب پیوند یاری وی با مهدی نیز میباشد لذا یاران او سعی میکنند "سید خراسان" را که تا چندی پیش خود ادعای "سید آزربایجانی" داشت از تکذیب این فیلم استثنا کنند. مجریان صدور اعلامیه رهبری هم در این گیر و دار منتظرند تا افکار عمومی مرکب از ایمان و خرافات تکلیف خود را با فیلم روشن کند تا ببینند میتوانند او را همچان "سید خراسان" نگه دارند یا نه؟

موضوع مهدی موعود که اصولا با تبدیل شدن به موضوعی دولتی از میان مردم عادی که به برکت دولت مهدویت تشیع را هم جزء بازی قدرت دولتی قلمداد کرده و در مورد آن صحبتی نمیکند و در میان جامعه تحصیل کرده با جرقه ای که اکبر گنجی زده اصولا دیگر خریداری ندارد بمب دیگری در ساختمان لرزانش منفجر کردند.

اما خامنه ای که امروزه بیماریهای بیشمارش بر سر زبانها است آیا خواهد توانست تا زمان نامعلوم ظهور حضرتش زنده بماند یا او نیز مانند اسلاف مدعیان خودخوانده پیوند قدسی با مهدی موعود به فهرست کسانی که قرار است در زمان ظهورش از قبرها سربرداشته زنده شوند خواهد پیوست؟!

بسی مایه تاسف است که مراجع ما در قم بدینگونه و بی انصافانه یا از سر ترس یا از سر منافعی که از دولت کسب کرده یا میکنند تشیع را که کدهای دینی اش تا چندی پیش از اسارت و بردگی شیعیان در مقابل پادشاهان مدعی "ظل آللهی " حفاظت کرده امروز بندگان خدا را برده و اسیر قدیسین خود خوانده میکنند و دولت ایران را از سر و کول دین و ملت به چهار چوب قانونی که روابط آنها را با ملت تعریف کرده بر نمیگردانند.

خداوند همه ما را هدایت کند

No comments:

Post a Comment