Wednesday, April 28, 2010

همدستي سبزها با شونيسم فارس

نگاه شونیسیتی محافل رسانه ای محافظه کار بار دیگر افکار خود را در یکی از سایتها نشان داد. قبل از این سایت تابناک با انتشار اخبار مغرضانه درباره حرکت ملی آذربایجان مشهور شده بود، سایت متعلق به احمد توکلی «الف» با پوشش خبری مغرضانه افکار شونیسیتی خود را به معرض نمایش گذاشت. سایت مزبور با عنوان خبری « برنامه ریزی فتنه گران در پوشش قومیت گرایی» سعی در خدشه دارکردن حرکت ملی آذربایجان دارد.

خبر سایت الف:

«جریانات قوم گرا و افراطی در یكی از شهرهای شمال غرب كشور اخیراً با انتشار اطلاعیه ای در سطح دانشگاههای آزاد، از دانشجویان برای ثبت نام و بازدید از قلعه بابك دعوت به عمل آورده اند.

به گزارش «جوان آنلاین»، این تور به اصطلاح تفریحی و سیاحتی، كه با هدف تبلیغ و ترویج پان تركیسم طراحی شده در قابل یك آژانس مسافرتی قرار است اوایل تیرماه (همزمان با تولد بابك خرمدین)انجام شود.گفته می شود مدیر آژانس «ب» كه متولی این تور می باشد، از فعالان پان تركیسم به شمار می آید.

این گزارش حاكی است ، پس از آنكه طی سالیان گذشته قلعه بابك به محلی برای اقدامات ضد امنیتی و افراطی برخی فعالین قوم گرا تبدیل شده ونا امنی هایی را در منطقه ایجاد كرده بود و تقاضا های مردمی فراوانی برای محدود كردن این رفت و آمدها به مسئولین محلی ارسال گردیده بود، مدتی است با تصمیم مسئولان در سالروز تولد بابك كسی حق ورود به این محل را ندارد. با این توصیف اقدام غیر قانونی آژانس مورد نظر در برگزاری تور سیاحتی! در این مكان شائبه اهداف سیاسی گردانندگان پشت صحنه این سناریو را بیش از پیش نمایان ساخته است.گفته می شود برخورد طبیعی ماموران انتظامی با این اقدام غیر قانونی عناصر قوم گرا و سپس اعتراض و درگیری آنها با پلیس حداقل هدفی است كه آنها برای مطرح ساختن خود پیش بینی كرده اند.گفتنی است هفته گذشته یکی از سران فتنه با یکی ا زعناصر قومیت گرا در تهران دیدار داشته است.»

No comments:

Post a Comment