Friday, November 19, 2010

رژيم اسلامي ميخواهد بمب اتمي بسازد

بهزاد معصومی لقمان در مصاحبه شب گذشته (سه شنبه) با شبکه ده تلویزیون اسرائیل گفت که او در نیروی هوائی درجه ستوانی داشته و خلبان هواپیمای اف -14 بوده که یکی از قدیمی ترین و بهترین هواپیماهای جنگی ایالات متحده بود که پیش از به روی کار آمدن رژیم کنونی، به ایران فروخته شد.
وی در یک مصاحبه اختصاصی با شبکه ده تلویزیون اسرائیل گفت: «تردیدی ندارم که برنامه های هسته ای ایران برای رسیدن به انرژی هسته ای به هدف تولید بمب اتمی است».
او در این مصاحبه از نارضائی گسترده در نیروی هوائی ایران سخن گفت و ادعا کرد شبکه ای برای فرار دادن خلبانان ایرانی برپا شده که او نیز توسط همان شبکه توانسته است از ایران بگریزد.
او در بخشی از این مصاحبه گفت تردیدی ندارد که حکومت ایران در پی دستیابی به سلاح هسته ای است و می خواهد منطقه را به آشوب بکشاند و ملت ایران را به خطر اندازد. معصومی در این بخش از سخنان خود گفت: «احمدی نژاد دارد در منطقه آشوب ایجاد می کند، در منطقه جنگ ایجاد می کند و این برای ما ایرانی ها خوب نیست» و افزوده گفت: «آقای احمدی نژاد شرائط کشور را بحرانی کرده و منطقه را بحرانی کرده است».
ستوان معصومی حکومت ایران را تروریست پرور خواند و توضیح داد که بخش مهمی از توان مالی کشور به سازمان های ترور از قبیل حزب الله داده می شود – و در این رابطه افزوده گفت: «تمام پول کشور صرف کارهای تروریستی می شود. رژیم جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین حامیان تروریسم در دنیاست و این را همه می دانند».

معصومی به عمق ستمگری رژیم اشاره می کند و می گوید: «یک جوان می آید در خیابان برای تظاهرات و یک شعار می دهد، یک شعار عادی "مرگ بر دیکتاتور". این را می برند و به او تجاوز می کنند، زندانی می کنند، می کشند. این است که این سیستم یک سیستم دیکتاتوری است، سیستم عدالت نیست

No comments:

Post a Comment