Wednesday, November 3, 2010

نگراني خانواده سيامك ميرزايي از شكنجه وي

سیامک میرزایی فعال دانشجویی آذربایجانی در دانشگاه رشت عصر روز شنبه ۱۷ مهر ۸۹ در منزل پدری اش در شهر پارس آباد مغان بازداشت شده هنوز در اطلاعات به سر ميبرد. به گفته نزدیکان خانواده میرزایی٬ ماموران امنیتی هنگامی که وی برای دیدار با خانواده از دانشگاه رشت به منزل پدریش در پارس آباد مغان آمده بود وی را بازداشت کرده وبه اداره اطلاعات اردبيل برده اند.

تلاش خانواده ميرزايي براي ملاقات با وي و مراجعه مكرر به دادگاه انقلاب و اداره اطلاعات بي ثمر بوده است. ميرزايي از زمان دستگيري تنها يك تماس با خامواده اش داشته كه جو حاكم بر اين مكالمه و قطع كردن تماس توسط مامورين نگراني خانواده ميرزايي را بيشتر كرده است.
میرزایی پیش از این نیز در جريان موج دستگيريهاي فعلين ملي مغاني به تاريخ اردیبهشت ۸۹ بازداشت و با ضمانت ۱۵ میلیون تومانی از زندان آزاد شده بود. دادگاه این فعال دانشجویی آذربایجانی ۱۰ مهر ۸۹ در دادگاه انقلاب اردبیل برگزار شد.

میرزایی دانشجوی ترم آخر رشته مهندسی تولیدات دامی دانشگاه رشت است و در کنکور ورودی مقطع فوق لیسانس دانشگاههای دولتی ایران سال ۸۹ ستاره دار شده و از ورود به دانشگاه محروم شده بود

No comments:

Post a Comment