Friday, November 19, 2010

دستگيري جوانان آذري به جرم پوشش نامناسب

بنا به گزارش سایت های خبری آزربایجان جنوبی، خبرهای رسیده از سایین قالا(شاهین دژ) حاکی از برخوردهای غیر انسانی مسولان دایره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با کسانی است که لباس ها و تی شرت های مزین به آی – اولدوز(ماه و ستاره ) به تن می کنند.



طی ماه های جاری این لباس در بین جوانان هویت طلب آزربایجانی جایگاه ویژه ای یافته و کمتر جمع جوان را در اقصی نقاط آزربایجان بدون این پوشش می توان یافت.



مسئولان اماکن عمومی شاهین دژ بدون هیچ دلیلی جوانان و نوجوانانی را که این گونه لباس را را بر تن می کنند،دستگیر و پس از انتقال به اداره مزبور،آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و با تماس با خانواده دستگیرشدگان،از آنها می خواهند با حضور در این اداره،علاوه بر همراه داشتن پوشش مناسب!!! تعهدی مبنی بر عدم استفاده مجدد از این لباس ها ، امضا نمایند.



شعبانی که یکی از درجه داران شاغل در اداره اماکن شاهین دژاست،بارها با برخوردهای غیر منطقی و نامناسب با فعالین حرکت ملی آزربایجان و تلاش در جهت حذف نام های تورکی از مغازه های سطح شهر خوش خدمتی خود را به راسیسیم فارس به اثبات رسانده،این بار نیز با دستگیری نوجوانان و جوانان هویت طلب که تنها جرم آنها استفاده از لباس های پر طرفدار آی - اولدوزلو می باشد در پی قدرت نمایی است.

No comments:

Post a Comment