Wednesday, November 10, 2010

يك معجزه ديگر از شوونيسم فاشيسم فارس و شيوه مملكت داري امام زماني

اعزام تیم ملی به مسابقاتی كه به پایان رسیده است!
فدراسیون دوومیدانی در حالی از حضور تیم ملی دوی مارتن ایران در مسابقات بین‌المللی لبنان خبر داد كه این رقابت‌ها به پایان رسیده است.
بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی قرار است تیم ملی دوی مارتن ایران مركب از 4 دونده راهی مسابقات بین‌المللی لبنان شود. این در حالی است كه این مسابقات 16 آبان به پایان رسیده است.
روح‌الله گلستانی مسئول كمیته دوهای ماراتن فدراسیون دوومیدانی با تایید این خبر گفت: متاسفانه به دلیل تاخیر در ارسال دعوت‌نامه این مسابقات به فدراسیون دوومیدانی از سوی وزارت امور خارجه و سازمان تربیت‌بدنی فرصت شركت در این رقابت‌ها به پایان رسید.
وی افزود: برای شركت در مسابقات بین‌المللی حداقل یك ماه قبل از آغاز رقابت‌ها باید فدراسیون مربوطه اعلام آمادگی كرده و اسامی نفرات خود را اعلام كند؛ اما مسأله این است كه افرادی كه دعوت‌نامه این مسابقات را به سازمان تربیت‌بدنی ارسال كرده‌اند افراد غیر ورزشی بوده و اطلاعی از امر نداشتند و همین امر موجب شد تا تیم ملی این مسابقات را از دست بدهد.
گلستانی با اشاره به بی‌اطلاعی فدراسیون گفت: من نیز به‌تازگی پس از بررسی سایت مسابقات متوجه این مسئله شده‌ام و هنوز ملی‌پوشان هم از این امر بی‌خبر هستند و نمی‌دانم باید به آنها چه بگویم.
وی افزود: در این رشته مسابقات مختلف در سطح قاره آسیا برگزار می‌شود و تیم ملی مارتن با توجه به توجه و حمایت فدراسیون این شانس را دارد كه در میادین دیگر حاضر شود.
گلستانی در خصوص تیم اعزامی به هند گفت: تیم دیگر دوی مارتن ایران، 10 آذر راهی پونای هند خواهد شد تا از روز 14 آذر در این رشته به مصاف حریفان خود برود

No comments:

Post a Comment